Ace Forum - Generelt
Til oversigt Til oversigt Svar på indlæg Svar på indlæg Nyt indlæg Nyt indlæg
Ace Media stopper udgivelsen af Pokermagasinet Ace

Moderator (Moderator)
Vis profil

12-05-2010, 16:36
Det er med stor beklagelse, at jeg må meddele, at Ace Media ApS stopper udgivelsen af Pokermagasinet Ace. Ace nr. 50 skulle have været i kioskerne den 20. maj.

Grundet et lovforslag, der sandsynligvis træder i kraft 1. juli 2010, der forhindrer de udenlandske spiludbydere i at annoncere i danske medier, har flere spiludbydere allerede reduceret deres print annoncering. Den fremtidige situation på det danske marked for de udenlandske spiludbydere er p.t. uafklaret, og forudsætningerne og betingelserne for at få en licens pr. 1.1.2011 er endnu ikke på plads.

Uden annoncekroner fra de udenlandske spiludbydere er det desværre ikke muligt at udgive månedsmagasinet Ace, som har været på markedet siden 2006.

Jeg beklager, at informationen kommer relativt sent, men Ace Media ApS har indtil det sidste søgt efter samarbejdspartnere/investorer, således at Pokermagasinet Ace kunne fortsætte, men specielt med udgangspunkt i lovforslaget til ikrafttræden 1/7, har dette dog ikke været muligt.

Ace Media ApS går sandsynligvis konkurs, men vil naturligvis arbejde for at tilbagebetale de abonnenter, der har betalt forud.

Acemag.dk og http://www.acemag.dk er pr 1. maj 2010 overtaget af Macher Consulting, og acemag.dk vil fortsætte uændret.

Med venlig hilsen

Ace Media ApS

Claus Rademacher
direktør

superlover
Vis profil

12-05-2010, 17:36
så håber jeg det går noget hurtiger denne gang med info ang bladet...og om at få penge tilbage.....

simon900
Vis profil

12-05-2010, 20:31
Først vil jeg gerne beklage, at vores eneste trykte medie lukker og slukker...

Tak til ACE som igennem årene har været et stort plus for mig. Husker stadig de sjove aftener med de gamle ace drenge...

@Claus

Citat: Ace Media ApS går sandsynligvis konkurs, men vil naturligvis arbejde for at tilbagebetale de abonnenter, der har betalt forud.

Tanken fortjener respekt -- Virkeligheden kan evt. se anderledes ud. Nu kender jeg af gode grunde ikke jeres kreditor liste, men jeg tror en abbonent kommer efter trykkeren, udlejer af kontor m.fl kommer før en en som har u/500 kr tilgode, og som konkursbo må man ikke forfordele kreditorer, da det er kurators opgave.

minF
Vis profil

12-05-2010, 20:33
Æv da. Det er super-ærgeligt at det ikke længere er mulighed for at udgive et godt dansk pokermagasin. Meget er skrevet og sagt om Ace, både berettiget og knapt så berettiget, men bundlinjen er, synes jeg, at Aces pokermagasin har været et spændende bekendtskab og jeg tror også magasinet har haft sin andel i at udbrede kendskabet og interessen for poker.

Moderator (Moderator)
Vis profil

12-05-2010, 21:13
Kære simon900 og miniF

Tak for de pæne ord. Det er korrekt, at det er kurators opgave, at betale eventuelle kreditorer. Ace Media har heldigvis været i stand til at betale stort set alle kreditorer, så ingen leverandører taber på lukningen. Der er tre gange så mange, der skylder at betale for deres abonnement, som der er abonnenter, der har forudbetalt, og jeg håber, at kurator får penge nok ind til at betale enhver sit. Lykkes det ikke at betale forudbetale abonnenter tilbage, så vil acemag.dk arbejde på at give disse abonnenter "en gratis pokeroplevelse", som et plaster på såret.

Sara-Lou
Vis profil

12-05-2010, 21:15
burde denne ´nyhed´ bare for god ordens skyld ikke være på forsiden?

simon900
Vis profil

12-05-2010, 22:56
Mega god stil.... respekt herfra

sephia
Vis profil

13-05-2010, 09:35
så skulle jeg sgu alligevel ikke have betalt for det blad, for jeg var meget i tvilv om jeg ville blive ved at modtage bladet, men endte dog med at betale.

Jeg håber da denne ´´pokeroplevelse´´ bliver annonceret ordentligt, så man har mulighed for at spille den.

major7
Vis profil

13-05-2010, 17:59
@moderator tror du ikke mange af dem der "skylder" for abonnement er dem som er blevet bombarderet med blade selv om de ikke var abonnenter. tror bjerre media bærer meget af skylden der, og forstår ikke jeres tavshed i de evigt tilbagevendene tråde.

som simon, fin stil med penge tilbage eller en fin "pokeroplevelse" afsted med 1000 mand til WSOP ME.

sephia
Vis profil

13-05-2010, 22:36
Jeg blev netop ved med at modtage blade selvom jeg ikke havde betalt. Men jeg kunne på den anden side godt lide at læse bladet, selvom der gik længere imellem nden jeg fik det læst, derfor betalte jeg til sidst regningen.

arly
Vis profil

14-05-2010, 14:53
Ja, har netop selv skrevet et indlæg da jeg ikke havde bemærket denne tråd.

Ked af bladet går ned, og respekt til tanken med at betale os tilbage, men det er mindre en 3 uger siden jeg betalte og har desværre svært ved at tro, at I ikke vidste hvor det bar hen, og synes ikke det er sporten og jer værdigt at hive det sidste ud af de eneste der med garanti kommer til at stå yderst i køen af kreditorer.

Beklager men det er ikke gentleman like conduct og i det gamle vesten var I blevet jaget ud af byen iført tjære og fjer

KrisCph
Vis profil

17-05-2010, 17:26
Smadder synd for alle de silicone babes der mister jobbet :-(

Evas far
Vis profil

19-05-2010, 09:10
@Moderator:

Noget nyt om den eventuelle "gratis pokeroplevelse"?

Holder I os abonnenter opdateret i denne tråd mindst 1 gang om ugen, så idéen ikke bare for lov at gå i glemmebogen?

Evas far

Evas far
Vis profil

25-05-2010, 20:34
Bump.

Moderator (Moderator)
Vis profil

26-05-2010, 11:51
@ Evas far

Der er intet nyt p.t. Ace Media ApS er endnu ikke begæret konkurs, og kassen er dermed følgelig ikke gjort op - det tager desværre sin tid. Jeg vender tilbage, når der er nyt.

M.v.h.
Claus Rademacher

cpokeman
Vis profil

07-06-2010, 14:13
Bumper den lige så den ikke ryger på side 2.

Evas far
Vis profil

07-07-2010, 21:41
Bump

Moderator (Moderator)
Vis profil

08-07-2010, 12:42
Kære alle,

Der er ikke så meget nyt endnu. Vender tilbage når kurator har et "resultat". Bare rolig - den er ikke puttet i glemmebogen.

Venlig hilsen
Claus Rademacher

Evas far
Vis profil

08-07-2010, 20:22
@Claus: Hvad med den "pokeroplevelse" I ville forsøge at give os abonnenter? (Se evt. anden tråd).

Evas far

Moderator (Moderator)
Vis profil

08-07-2010, 21:05
@ Evas far

Det er så det, jeg lige har svaret på. Jeg venter som alle andre debitorer og kreditorer m.m. på en opgørelse fra kurator. Jeg håber, at de, der har betalt forud får deres penge tilbage, dette uanset om det drejer sig om kr. 17,50, 128 eller andet beløb, men desværre nok ikke realistisk. Som nævt - den er ikke glemt, men blot parkeret indtil forholdene er afklaret. Desuden er der mange på ferie i øjeblikket, så ikke nemt at få arrangeret f.eks. en free roll pokerturnering eller en turnering med lavt-buy in og en added value på toppen. Og så det største problem, Acemag/jeg har ikke adgang til abonnementslisten - og det er ikke sikkert, at jeg kan få den fra kurator eller firmaet som stod for Ace abonnementshåndtering. Måske det ender med en online pokerturnering for alle Acemag brugere.

Jeg vender tilbage, når der er nyt.

cpokeman
Vis profil

31-08-2010, 20:30
Bumper den så lige igen, inden den ryger for langt tilbage.

Moderator (Moderator)
Vis profil

01-09-2010, 08:08
@cpokeman

Der er ikke så meget nyt at informere om, det hele ligger hos kurator.
Jeg har endnu ikke fundet en sponsor til en "lækker free roll" eller en fin added-value turnering - men den er ikke glemt.

I mellemtiden så kan du fornøje dig med de Ace WCOOP added-value turneringer som PokerStars giver - den første på fredag kl. 20:30, hvor der er added 5 sæder. Du finder turneringen i poker klienten under "turnering" og "Regional".

Venlig hilsen
Claus

Evas far
Vis profil

01-09-2010, 17:41
@Moderator: Mon ikke I kan få listen over abonnenter, hvis I smider kurator en e-mail?

cpokeman
Vis profil

15-11-2010, 11:40
2 måneder og 2 uger siden sidste indlæg så den får lige et bump herfra igen :)

CheckRaiser
Vis profil

16-11-2010, 16:48
bump

Moderator (Moderator)
Vis profil

17-11-2010, 08:55
@CheckRaiser og cpokeman

Der er ikke meget nyt at fortælle. Abonnementdatabasen tilhører kurator, og nej kurator sender mig ikke lige den liste. Derudover har jeg naturligvis ikke adgang til Ace Media´s bogholderi, og kan dermed ikke se hvilke abonnenter, der ikke har betalt deres abonnement, og jeg kan dermed ikke sikre, at skyldnere ikke bliver inviteret til en "lækker free roll" eller en fin added-value turnering. Derfor vil en eventel turnering/free roll blive tilbudt alle Acemag´s brugere. Dog svært at finde en sponsor i øjeblikket. Jeg håber imidlertid, at I gjorde brug at de mange added sæder til både WCOOP og NCOOP, som PokerStars gav til Acemag´s læsere.

Jeg ved ikke lige, hvad det er I forventer af mig, siden I føler trang til et bump. Ace Media blev så hårdt ramt af politikernes "lovsjusk", at firmaet gik ned.

Jeg har fået relativt få henvendelser fra abonnenter på Pokermagasinet Ace, som har "klaget deres nød", og alle har været imødekommende og forstående, når de har fået en forklaring.

Venlig hilsen
Claus

CheckRaiser
Vis profil

18-11-2010, 18:49
Fair nok Claus.

Slut herfra

Evas far
Vis profil

18-11-2010, 22:10
@Claus: Du har fået relativt få henvendelser.
Så vil jeg da gerne henvende mig, da jeg jo fik "et rigtigt godt tilbud" fra dig, da Bootcampen blev aflyst.
Jeg modtog 1 nr. af Acemag før I gik bankerot:

From: cra@acemag.dk
To: XXXXX
Subject: SV: SV: Returnering af tilmeldingsgebyr Bootcamp
Date: Thu, 4 Mar 2010 20:58:40 +0100

Hej XXXXX,

Jeg tror, at du kom med i denne udgaves kørsel, så du skulle gerne modtage første nummer i løbet af de næste par dage.

Girokort følger efter første udgave.

Vh

Claus

Fra: XXXXX
Sendt: 3. marts 2010 21:59
Til: cra@acemag.dk
Cc: mor@acemag.dk
Emne: FW: SV: Returnering af tilmeldingsgebyr Bootcamp

Hej Claus !

Hvad siger du til det?

Med venlig hilsen

XXXXX

--------------------------------------------------------------------------------

From: XXXXX To: cra@acemag.dk
Subject: FW: SV: Returnering af tilmeldingsgebyr Bootcamp
Date: Sun, 28 Feb 2010 13:33:22 +0100

Hej Claus !

Hvornår træder abonnementet i kræft?
Får jeg et girokort sammen med det første blad?

Med venlig hilsen

XXXXX

--------------------------------------------------------------------------------

From: xxxxxTo: cra@acemag.dk
Subject: RE: SV: Returnering af tilmeldingsgebyr Bootcamp
Date: Mon, 1 Feb 2010 20:00:00 +0100

Hej Claus !

Tak for det hurtige svar.

Ja tak til de 12 måneder for 399,-

Med venlig hilsen

XXXXXX

karlygossage
Vis profil

08-09-2011, 09:40
Slettet af moderator

lizzetteeickman
Vis profil

08-09-2011, 09:51
Slettet af moderator

lorielovaglio
Vis profil

08-09-2011, 10:41
Slettet af moderator

robyndine
Vis profil

08-09-2011, 14:23
Slettet af moderator

nelladonaby
Vis profil

08-09-2011, 14:43
Slettet af moderator

saritarife
Vis profil

08-09-2011, 15:08
Slettet af moderator

pattietebo
Vis profil

08-09-2011, 15:11
Slettet af moderator

teresitasuazo
Vis profil

08-09-2011, 15:12
Slettet af moderator
 Til top

Forumregler - og -vilkår

Log ind
Log ind for at lave indlæg i Ace Forum. Hvis du ikke har en brugerprofil, kan du oprette en her.

Brugernavn 
Password
 Husk login - forklaring

Glemt brugernavn/password?