Ace Forum - Generelt
Til oversigt Til oversigt Svar på indlæg Svar på indlæg Nyt indlæg Nyt indlæg
Leder efter interesserede folk. Holdet skal bestå af 4! Turneringsspillere.

SHIPit-Me
Vis profil

21-10-2008, 10:07
The moment you´ve all been waiting for!

The original intention was to publish both an upgraded version of One Of A Kind, as well as announce the new Mets Poker hosted European Poker Team League. Unfortuantely, we still need to do some more testing on the new forum software, so that part of the announcement has been postponed. Roughly estimated, it should be ready for publishing in about 1-2 weeks.

However, we´re very proud to announce the brand new European Poker Team League in association with Mets Poker. There will be €5000 in prizes distributed among the top teams in the competition!

How does it work?

All teams participating in the league must consist of 4 players with the same national origins. Aside from costs associated with tournament buyins, it costs nothing to enter the league. Points are accumulated by participating in selected poker tournaments. To be able to participate, you and your fellow team members need to create player accounts at Mets Poker if you haven´t got one already, as well as register on European Poker Team League´s home page.

The format of the league is two months of league play, and one month of playoffs.

If you haven´t got a team or if you want to recruit a player for your team, you can visit dedicated team matchmaker pages to find other players.

You can visit the European Poker Team League home page to register an account right away, but please note that team registration doesn´t open before November, 1st, and some sections on the site are still under construction.

Features and benefits:

Follow your team´s progress in detail on the league pages
Track the results of teams or individual players on the stats pages
Socialize with other players by participating in the forum or using the live chat
Compete for the €5000 prize pool
Scoring:

Each indivdual player´s score for a selected tournament is calculated in the following way:

p = number of players in a tournament
r = result in the tournament
b = buyin class
m = rebuy multiplier
(Sqrt(p) / Sqrt(r)) * (b*2*m) / 100

Buyin classes (buyins listed in €):

20 - 151-200
15 - 101-150
10 - 51-100
8 - 26-50
6 - 16-25
4 - 11-15
3 - 6-10
2 - 1-5
1 - 0 (freeroll)
Rebuy multipliers:

1,5 - Limited rebuys
2 - Unlimited rebuys with conditions
3 - Unlimited rebuys with no conditions
For each selected tournament, a team´s score is the score of the two best players on the team divided by two. It´s not required that every player on the team participates in any given tournament.

Rules:

One selected tournament every day between 18:00 - 24:00 PM (CET) from November, 15th - January, 15th. For each round, the amount of points made by the two best players on the team divided by two, constitutes the team´s score for that round. Only the 25 best team scores will be counted so it´s possible to win even if you enter the league late or if your team can´t play all tournaments. All scores and results can be found on the leauge pages.

For each week, there will be featured at least one high buyin tournament (€50+), one special EPTL tournament, and one freeroll on the schedule.

The special EPTL tournaments on the schedule awards extra points, and league play is concluded by a €50 Freezeout Grand Finale on January, 15th that awards even more points.

Tournaments on the schedule may change during league play if there are made global changes in the tournament schedule beyond the control of Mets Poker.

Regner ikke med dette har noget med reklame at gøre?

Anyway,
er det jeg leder efter 3 spillere der vil joine mit "crew".

Meget gerne turneringsspillere,
+ i skal have råd til at kunne spille nogle små høje turneringerne.
Her i blandt 50 euro tours, dog ikke særligt tit.
Skulle der være spørgsmål, som interesserer alle så må de gerne stilles her.

Ellers send mig en mail, hvis i har "private" spørgsmål eller er interesseret:

iwillhitnuts@hotmail.com

Ønsker folk selv at danne et hold af fire skali også være meget velkomne til at skrive.
jo flere, desto bedre, desto sjovere.

Mvh, Ship.
P.S.
Slet hvis det er reklame, har ikke lige læst det igennem flere gange for at tjekke for evt. reklame.
Så må jeg formulere mig på en anden måde i en ny tråd. Men i må da indrømme det lyder spændende! :)

SHIPit-Me
Vis profil

21-10-2008, 10:10
Det er desværre kun på engelsk, men siden er "dansk".
Og andre sproget.

Thomasduus
Vis profil

21-10-2008, 10:19
Lyder interessant:)

SHIPit-Me
Vis profil

21-10-2008, 10:31
2 hjerner, samme tanke.

Anyway, du må skrive hvis du er interesseret! :)

Men som sagt, skal det være folk der har tid nogle dage, da jeg heller ikke selv har tid til at spille en tour hver dag.

Det er først om 20 dage, så der er god tid til at tænke igennem.
Men hvis man har en rulle på 300 kroner eller deromkring er det sgu nok ikke det smarteste at gå ind til.

som sagt, hvis i selv har et hold, venner irl der vil være med osv. kan i selvfølgelig også melde jer til.

Det er sgu op til jer!
Send mig en mail hvis i er interesseret i at danne et crew, eller hvis i har et i forvejen og vil være med.

STOR_EG
Vis profil

21-10-2008, 23:00
Hehe du kommer i problemer Ship, tror ikke du får slået mit hold, der indtil videre består af mig: OAK champ 3 gange ud af 6, og nr 2 to gange, samt en samlet 4.th place, for 1 3/4 års periode ialt. Jeg er nemlig gået sammen med OAK HU champ, og har yderligere et par i sigtekornet. Så desværre ship, det bliver igen mine €€€€, muhahaha...

SHIPit-Me
Vis profil

21-10-2008, 23:51
STOR! :D

Du har måske the originals.
men jeg har dreamteam!

mangler dog stadig en :)

mvh shiå

joppedk
Vis profil

22-10-2008, 02:37
ville gerne hjælpe dig shipy.. men det er ik fair for STOR_EG`s hold:P

DoubleAcesDK
Vis profil

22-10-2008, 03:48
Var mig der postede sidste post :d

SHIPit-Me
Vis profil

22-10-2008, 09:16
Holdet er nu fuldendt (vil jeg da mene!:))

Skulle flere være interesseret må de gerne sende en mail, dog ikke til "mit" hold.
Men der er stadig løse ender der mangler en - to spillere.

Skulle nogle have et helt hold, og vil stille op er det også kun dobbelt så godt! :D Desto flere, desto større pengepræmier, desto større sammenhold, desto flere DREAMTEAM kan slå (;

Mvh, ship

STOR_EG
Vis profil

22-10-2008, 21:31
lol yeah right u wish... I kan bare vente jer!!! The perfects are coming :-P

Christian R.
Vis profil

22-10-2008, 21:42
Har nu hørt rygter, som bakker Ship op, der skulle virkelig være blevet dannet et uhyggeligt Team. Det eneste der mangler er vist et navn :D

Christian R.

STOR_EG
Vis profil

22-10-2008, 21:59
"Drømme" holdet er da passende :-P

SHIPit-Me
Vis profil

22-10-2008, 23:40
Du har fuldstændig ret christian! ;)

Vores hold er som USA´s dreamteam :D

Og tsk STOR ;) du ved der er udfordring.

Men Christian vil du også gerne stille op?
Må nok desværre indrømme pladserne er taget, men det er muligt at tilmelde sig et hold.
Der er folk der mangler spillere, så skriver man grunden til de skal vælge en osv. (;

lvl_a_i_l
Vis profil

22-10-2008, 23:56
Og hvad sker for sitet....lol

Var undertegende der postede ovenstående.

SHIPit-Me
Vis profil

23-10-2008, 00:01
lvl tager at stil op alligevel :)
Jeg ved jo du er super til tours + du har en ret god bankrulle.
Jeg tror også der bliver holdt nogle 200 euro tours (eller ved) i forbindelse med det her, men det er nok noget finale halløjsa.

tror da der er mange der vil med på dit hold hvis du vælger at stille op (;
Ja det er sgu ros du får her! :P

SHIPit-Me
Vis profil

23-10-2008, 00:04
Anyway hvis folk vil være med / har et hold må i meget gerne sende mig en mail.

I må dog ikke tro jeg har styr på det som sådan, jeg skulle bare lige finde brugere der var go på dette her.
Men vil gerne hjælpe andre med at komme igang hvis det er, eller forklare jer yderligere om det hele / hvordan man registrerer sig osv.

Mvh ship,

( iwillhitnuts@hotmail.com )

SHIPit-Me
Vis profil

23-10-2008, 00:08
Sidste ting! i må gerne adde den til msn, det er vist langt nemmere end mail.
Op til jer

DoubleAcesDK
Vis profil

23-10-2008, 03:57
Stor Eg du får så store smæk du ikke ved hvad er er op og ned på et pokerbord :D Anyways ser frem til at konkurrere mod jer :D

STOR_EG
Vis profil

23-10-2008, 17:09
lol n1, i længden vinder jeg over 99,9% af alle spillere...

Trust me :-P

STOR_EG
Vis profil

23-10-2008, 17:09
Selv hvis Ace mag stillede med et hold, havde de ingen chancer

UDFORDRING!
 Til top

Forumregler - og -vilkår

Log ind
Log ind for at lave indlæg i Ace Forum. Hvis du ikke har en brugerprofil, kan du oprette en her.

Brugernavn 
Password
 Husk login - forklaring

Glemt brugernavn/password?