Revercy
Vis profil
31-08-2009, 19:17
|
1. Hvad er fordelen ved moneybookers? 2. Nogen computere der kan anbefales? 3. Pokertracker godt/dårligt?
|
Rasmus P.
Vis profil
31-08-2009, 19:22
|
1: Samle din bankroll et sted, istedet for 10 forskellige sites. 2: Der er forskellige computere til forskellige behov. Jeg anbefaler en mac, til mit behov. Hvad er dit behov? 3: Godt hvis du spiller cash-game som dit maingame.
|
Revercy
Vis profil
31-08-2009, 20:47
|
1. Må lige sætte mig ind i det så for har ikke helt forstået det så. 2. Mit behov lige nu er poker.. bruger ikke rigtig computer til andet.. mac har jeg hørt ikke er optimal til nogle sites? 3. Cool, hvilket trackerprogram er bedst?
|
DavidBF
Vis profil
31-08-2009, 21:04
|
1: Nemmere at flytte penge fra det ene site til det andet! 2: Leder du efter en stationær eller bærbar? Mac kører utrolig stabilt, men nogle software er ikke kompitabel med det styresystem mac bruger! 3: Både holdem manager og PT3 kan bruges.. Hvis du også spiller sng vil jeg anbefale PT3, hvis du udelukkende spiller cashgame anbefaler jeg Holdem manager
|
Rasmus P.
Vis profil
31-08-2009, 21:05
|
1: God ide. 2: Alle computere kan køre poker, vælg den du har råd til og du synes ser flot ud. - Husk stor HDD og mange RAM og en god CPU. 3: Der er mange, og de har forskellige fordele og ulemper. Men du går ikke galt i byen hvis du køber PokerTracker3, eller HoldEmManager.
|
Revercy
Vis profil
31-08-2009, 21:08
|
1. Thx, må jeg få lavet mig i en fart så.. 2. Hvis nu jeg ligger på 5-7k budget, ville en af novacomps som ace lancerer så være gode? evt. hvilken ?(med argument) 3. spillet mest multi og sng så pt3 må vel være the way?
|
tiger143
Vis profil
31-08-2009, 22:03
|
1. MB er meget mere sikker end f.eks Neteller. Der har været flere eksembler på folk der har fået hacket deres Neteller konto. MB er uundværlig som pokerspiller. 2. Se hvad Dell har på deres hjemmeside. Der er ofte nogle godt til en fair pris. Gå efter så stor skærm som mulig. ud over ram osv. 3. Pokertracker er super godt til cashgame, dog ikke helt optimalt til tours
|
Til top
|