Odorico
Vis profil
01-09-2009, 20:45
|
Hey alle, Har lige købt en ny bærbar, og installeret alle de programmer man nu engang har liggende på sin computer. NU kommer mit spørgsmål så: Hvordan fanden kan det være, at jeg hverken kan gå på hotmail, pokertube, spille ongame andet end i browseren? Jeg HAR opdateret mit flash player som den beder om. Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det? - Odorico
|
Odorico
Vis profil
01-09-2009, 20:50
|
P.S Den siger noget i stil med "Der opstod en fejl på siden" og så lige efter siger den "udført, men med fejl på siden" uanset hvilken en af siderne jeg går ind på. Det samme gælder alle de frække sider, LOL :)
|
DarkXoiX
(Moderator)
Vis profil
02-09-2009, 02:19
|
Hvis du er 100% sikker på flashplayeren er installeret korrekt, så er det 100% et problem med firewall. Prøv at slå dit antivirusprogram fra og nøjes med windows firewall
|
major7
Vis profil
02-09-2009, 08:27
|
jeg går ud fra at du er skiftet fra windows XP til vista den er noget af en controlfreak gå ind i windows sikkerhedscenter og fjern det flueben der er i brugerkontrol så tror jeg det virker
|
CheckRaiser
Vis profil
02-09-2009, 08:29
|
Jeg har brugerkontrol på min computer og det virker fint...så som Dark siger er det nok din firewall...men vil ikke anbefale at køre uden antivirus hvis du bruger de "frække" sider.
|
Til top
|
Forumregler - og -vilkår
Log ind for at lave indlæg i Ace Forum. Hvis du ikke har en brugerprofil, kan du oprette en her.
|